Как да изчислявате неустойката и отчисленията от заплатите на служителите

Изчисляване на удържането на федерален данък върху доходите, данък FICA и повече

Обмисляте ли да направите своя собствена обработка на заплати ? Изчисляването на удръжките и удръжките за заплати на служителите не е трудно, ако следвате стъпките, описани тук.

Вашата цел в този процес е да получите от сумата на брутната заплата (брутното възнаграждение е действителната сума, която дължите на служителя) до нетно възнаграждение (размера на заплатата на служителя). След като сте изчислили брутното възнаграждение за изплащания период, трябва да удържите или да задържите суми за данък върху доходите на федералния данък върху доходите, данък FICA (Социално осигуряване / Medicare) , държавен и местен данък върху приходите и други удръжки.

UPDATE: Новото данъчно законодателство засяга изчисленията при отказ

Законът за намаляване на данъците и работните места, подписан от президента Тръмп на 22 декември 2017 г., промени данъчните ставки за много американци. Тези промени на курса означават промени в таблиците за отстъпване и може да изискват нови формуляри W-4 за много служители. IRS публикува актуализирани данъчни таблици и насърчава работодателите да приложат необходимите промени възможно най-скоро, но не по-късно от 15 февруари 2018 г.

Подробностите за това, как тези промени засягат вашите процеси на заплащане са описани в тази статия.

Каква е разликата между приспаданията и удържането?

Задържането е термин, използван за федерални или държавни такси, като например данък върху доходите и данъци FICA, които се вземат от заплатата на служителите. Намаленията са за други суми, които могат да бъдат взети от заплатата на служителя, като пенсионни обезщетения, разходи за здравни грижи или специални средства и дарения.

Използвайте брутните заплати за всички изчисления

Брутното възнаграждение е сумата на заплатата на служителя за периода на заплащане. Когато изчислявате сумите за удържане и приспадане, трябва да използвате сумата на брутната заплата на служителя за всяко изчисление. Изчисленията не са прогресивни, като за изчисленията се използват по-малки и по-малки суми. Вижте подробния пример за изчисление по-долу за повече информация за това как работи.

Единственото изключение от това правило е, когато изчислявате удържането на федерален данък върху доходите, като използвате процентния метод (обяснен по-долу).

  • 01 - Първа стъпка: получете формуляр W-4 от всеки служител

    IRS изисква всички работници в САЩ да подписват IRS формуляр W-4 под наем. Този формуляр включва важна информация, която ще трябва да платите на служителя и да се уверите, че доходите и удържането на данъци са правилно изчислени въз основа на възнаграждението на служителя.

    В допълнение към името и адреса на служителя най-важната информация е:

    • Социален номер на служителя
    • Семейното положение на служителя,
    • Броят на обезщетенията, които служителят претендира и
    • Всяка допълнителна сума, която служителят иска да вземе от всяко заплащане.

    Състоянието на семейството, надбавките и допълнителните суми ще са необходими при изчисляването на удръжката в стъпка четвърта.

  • 02 - Стъпка втора: Изчислете брутното възнаграждение

    Заплащанията на служителите започват като брутно възнаграждение. Брутното възнаграждение е общата сума на възнаграждението. За наетите наети служители това е годишна сума, разделена на броя на периодите на заплащане. За часовите служители това е броят на работните часове по време на курса (включително извънреден труд.

    Ако не сте сигурни какъв е вашият служител, прочетете тази статия относно разликата между заплатите и часовите служители.

    Ето примери за това как брутното възнаграждение се изчислява както за наетите, така и за почасовите служители, ако не е включен извънреден труд за този период на заплащане:

    На заплатен служител се заплаща годишна заплата. Да приемем, че годишната заплата е $ 30,000. Тази годишна заплата се разделя на броя на периодите на заплащане през годината, за да се получи брутното заплащане за един платен период. Ако плащате заети два пъти месечно, има 24 платени периоди през годината, а брутното възнаграждение за един платежен период е $ 1250 (30 000 долара, разделени на 24).

    Всеки часов служител се заплаща по часова ставка за периода на изплащане. Ако почасовата ставка на един служител е 12 щ.д. и тя е работила 38 часа в периода на заплащане, брутното му възнаграждение за тази заплата е $ 456.00 ($ 12 x 38).

    Но не сте готови с брутното заплащане, ако се плащат извънреден труд. След това ще трябва да изчислите извънреден труд за часовите работници и някои работници, заети с трудови възнаграждения. Плащането за извънреден труд трябва да се добави към редовното заплащане, за да се получи брутното заплащане.

  • 03 - Стъпка трета: Изчислете извънреден труд

    Всички часови служители имат право на извънреден труд, ако работят над 40 часа в седмицата. Някои служители са освободени от извънреден труд, в зависимост от нивото на заплащане. Служителите с по-ниско заплащане трябва да получават извънреден труд, ако заплатата им е равна на 455 долара на седмица (23 660 долара годишно), дори ако са класифицирани като освободени.

    Федералният трудов закон изисква минимално изисквано извънреден труд от един и половина пъти почасовия курс за всички часове над 40 на седмица. Можете да плащате повече от това изискване за извънреден труд, но за нашите цели тук ще използваме необходимата сума. Някои държави също имат закони за извънреден труд, които изискват извънреден труд да се изплаща с по-високи ставки. Подробности проверявайте в държавния отдел по труда.

    Ето пример за това как се изчислява извънреден труд:

    Sandy работи 43 часа седмично. Тя има право на извънреден труд за 3 часа на 1,5 пъти по-голяма от часовата ставка. Ако нейната почасова ставка е 12 лв., Тя получава извънреден труд в размер на $ 18 за 3 часа, общо $ 54 за извънреден труд. Това извънреден труд се прибавя към нейното редовно почасово заплащане от $ 480 (40 часа x $ 12), за общо $ 534. Това е нейното брутно възнаграждение за платения период.

    Тези статии за извънредния труд може да ви помогнат да решите проблема с заплащането на извънреден труд:

    Часови служители и извънреден труд

    Служители, които са освободени или не са освободени: Правила за извънреден труд

  • 04 - Четвърта стъпка: Изчислете сумата за удържане на федерален данък върху дохода (FIT)

    За да изчислите удържането на федерален данък върху доходите, ще ви трябва:

    • Брутната заплата на служителя за периода на заплащане
    • W-4 формуляра на служителя и
    • Копие от данъчните таблици от IRS в Публикация 15: Данъчно ръководство на работодателя ). Уверете се, че имате таблицата за правилната година. Таблицата се промени от 1 януари 2018 г., така че ще ви е необходима таблицата за 2018.

    Отидете на страницата на публикация 15, в която се казва: "Процентни таблици на методите за удържане на данък върху дохода"

    Потърсете таблицата, която съответства на:

    • Семейно положение. Единична (включително състоянието на главата на домакинството) е отляво и омъжена е отдясно.
    • Тип период на плащане. Това варира от седмично до годишно (което означава, че лицето получава заплата веднъж годишно). Двуседмично е всяка втора седмица (всеки друг петък например), а полу-месечният ще бъде два пъти месечно (например 1-ви и 15-ти).
    • После намерете брутното заплащане на лицето на тази маса.

    Да приемем, че разглеждате седмичния период на заплащане за женен човек.

    Погледнете надолу вляво, за да видите размера на седмичното брутно заплащане за това лице. Да речем, че това е $ 1500. Намерете $ 1500 в списъка "Над ... но не над". $ 1500 е над $ 525, но не над $ 1626.

    Ще видите този ред:

    Размерът на данъка върху дохода за задлъжнялост е:

    Прекомерно - но не и прекомерно -

    $ 525 $ 1626 $ 35.90 плюс 15% - $ 525

    Има няколко стъпки към тази следваща част.

    1. Сложете $ 35.90 от колоната "Количество на данъка за отказване".

    2. След това трябва да намерите излишъка от заплатата на вашия служител от номера в колоната "над излишък". Извадете $ 525 от $ 1500; което ви дава $ 475.

    3. Няколко $ 475 от 15% в третата колона. Това ви дава $ 146.25.

    4. Добавете $ 146.25 на $ 35.90 до $ 182.15. Това е сумата, която отказвате от заплатата на лицето за федерален данък върху доходите.

    IRS разполага с калкулатор за укриване, за да улесни този процес, ако имате много служители.

    След това ще трябва да изчислите данъците на FICA.

  • 05 - Стъпка пета: Изчислете обезщетения за социална сигурност и Medicare

    Трябва да се приспаднат данъците на FICA (социално осигуряване и Medicare) от чека на служителите . Изчисляването на тези приспадания е доста ясно. Размерът на данъка на FICA е 15.3% от брутното възнаграждение на служителя.

    Половината от общата сума (7.65%) се удържа от заплатата на служителя, а половината се плаща от работодателя.

    За служителя по-горе, с $ 1500 за седмично заплащане, изчислението е $ 1500 x 7.65% (.0765) за общо $ 114.75.

    Внимавайте да не приспадате прекалено много данък за социално осигуряване от служителите с високи доходи, тъй като социалната сигурност се ограничава всяка година, като максималната сума се определя от администрацията за социално осигуряване.

    Ще трябва да разгледате и допълнителния приспадащ се данък Medicare, дължим от служителите с по-високи доходи, който започва, когато служителят достигне определена сума за плащане за годината. Допълнителният данък възлиза на 0,9% от брутното възнаграждение и започва от $ 200,000 въз основа на статута на W-4 на служителя. От работодателя не се дължи допълнителен данък.

  • 06 - Стъпка шеста: Вземете държавна приспадане на данъка върху доходите

    Повечето държави налагат данъци върху доходите на заплатите и заплатите на служителите. Ще трябва да направите някои изследвания, за да определите размера на тези удръжки и как да ги изпратите на съответния държавен / местен данъчен орган. Вашите отговорности като работодател за приспадане, плащане и отчитане на тези данъци са обсъдени в тази статия.

    Не забравяйте да използвате отново брутните заплати за приспадането на данъка върху доходите на държавата.

    Обратно на всички данъци върху заплатите

  • 07 - Стъпка 7: Вземете други отстъпки

    Още не сте приключили с приспадания. Ето някои други възможни удръжки от заплатата на служителите, които може да се наложи да изчислите:

    • Намаления за вноски на служителите за покритие на здравния план
    • Намаления за 401 (к) или други пенсионни вноски
    • Намаления за вноски във вътрешни фирмени фондове или благотворителни дарения.

    Не забравяйте, че всички удръжки се основават на брутното възнаграждение.

  • 08 - Най-накрая, пример за това как ще изглежда заплатата на служителя

    В случая на служителя по-горе, седмичното заплащане ще изглежда така:

    Брутни възнаграждения FIT задържане на FICA задържане на други данъци Нетно възнаграждение

    $ 1500.00 $ 182.15 $ 146.25 $ 0 $ 1171.60

  • 09 - Използване на таблиците за метода на процента за изчисляване на удържането на федерален данък върху доходите

    Процентният метод за изчисляване на удържането е алтернативен метод на изчисление. Това изчисление се основава не на брутното възнаграждение, а на нетните възнаграждения след приспадането на общите квоти при източника. За 2018 г. IRS публикува подробности за известие 1036, което обяснява как работи процентният метод.

    Първо, приспадате общия брой квоти (на ред 5 от формуляра) от брутното възнаграждение за правилния период на заплащане. Ако един служител има две надбавки и се изплаща ежеседмично, сумата за приспадане ще бъде 159,60 долара. Ако седмичното заплащане на служителя е 650 лв., Сумата, използвана при изчислението, ще бъде 650 лв. Минус 159,60 лв. Или 490,40 лв. След това използвайте таблицата в известие 1036, за да изчислите удържането по същия начин както в стъпка 4.

  • 10 - И не забравяйте да плащате данъци върху заплатите

    Трябва да депозирате в IRS данъците, удържани от заплатата на служителите за федералните данъци върху доходите и данъците FICA и сумите, които дължите като работодател. По-конкретно, след всяка работна заплата, трябва

    • Плащайте федералния данък върху доходите, който се удържа от всички служители
    • - да плащат данък FICA, удържан от всички служители, и -
    • Платете половината от данъка FICA за всички служители.

    В зависимост от размера на вашата заплата, трябва да правите депозити месечно или полуседмично.

    Трябва също така да подадете тримесечен отчет за формуляр 941 , в който да посочите сумите, които дължите и колко сте платили.