Основите на данъка на Medicare

Има три нива на данъците на Medicare от 2018 г.

Програмата Medicare и нейният съответен данък са били наоколо, тъй като президентът Линдън Б. Джонсън е подписал изменението на Закона за социално осигуряване през 1965 г. Той е предназначен единствено за осигуряване на обезщетения за здравни грижи за възрастни граждани и лица с ниски доходи в началото, Изменението за сигурност от 1972 г. разшири обхвата на програмата, за да обхване хората с трайни увреждания, както и краен стадий на бъбречно заболяване.

Болестта на Lou Gehrig също е покрита от Medicare от 2001 г. насам.

Ако не попаднат в никоя от тези категории, може би никога не сте се замисляли твърде много за този малък процент, който вашият работодател отстъпва от всяка от вашите заплати за данъка Medicare. Но ако някога сте се чудили, ето как работи.

Данъчната застраховка "Медикаре"

Правителството на САЩ налага фиксиран данък Medicare от 2,9% върху всички заплати, получени от служителите, както и върху приходите от стопанска дейност или от земеделските стопанства, получени от самостоятелно заети лица. "Фиксиран лихвен процент" означава, че всички - или почти всички - плащат едни и същи 2,9%, независимо колко печелят. Но някои данъкоплатци с високи доходи също трябва да плащат допълнителен данък Medicare над и над 2,9%.

За разлика от данъка за социално осигуряване - другият компонент на Закона за вноските във Федералната Застраховка или FICA - всичките Ви възнаграждения и бизнес приходи са предмет на поне 2.9% данък Medicare.

Социалната сигурност има вграден годишен лимит на заплатите, така че плащате само данъка върху дохода до тази сума.

Половината от данъка на Medicare се заплаща от служителите чрез удръжки на заплати, а половината се плаща от работодателите. С други думи, 1,45 процента идват от вашето възнаграждение и вашият работодател тогава отговаря на това, като плаща допълнително 1,45 процента от ваше име за общо 2,9 процента.

Данъкът за самонаемане

Ще вземете нещо от двоен удар върху данъка Medicare, ако сте самостоятелно зает. Самостоятелно заетите лица трябва да плащат и двете половини на данъка, тъй като те са служител и работодател. Заедно с плащането и на двете половини на данъка за социално осигуряване, това задължение се нарича данък за самостоятелна заетост.

Вътрешната служба за приходите ви хвърля малко кокал. Имате право да удържите половината от данъка за самостоятелна заетост като корекция на дохода "над линията" на първата страница на данъчната декларация за формуляр 1040. За разлика от други приспадания, които бихте поискали по-късно на втората страница от вашето завръщане, това има полза от намаляването на вашия коригиран брутен доход или AGI, което е добро нещо. Много данъчни облекчения зависят от това, че AGI падне под определени граници.

Допълнителният данък на Medicare

Допълнителният данък Medicare бе добавен от Закона за достъпни грижи през ноември 2013 г. ACA увеличи Medicare с още 0,9%, но само за лица с висок доход, чиито доходи са над определен праг. Тези, които са засегнати, плащат общо 3,8% от данъка на Medicare. Към 2018 г. праговете за доходите са:

Допълнителни прагове за данъци на Medicare

Състояние на подаване

Заплатите и / или самостоятелно заетите лица в превишение на

Женен Жалба съвместно

$ 250 000

Един или ръководител на домашна или квалифицираща вдовица

$ 200 000

Женен Жалба отделно

$ 125 000

Задържане на заплати за допълнителния данък на Medicare

От работодателите се изисква да удържат допълнителни 0,9% от служителите, чиито заплати са над тези прагови стойности, но това понякога може да бъде трудно. Работодателите може да не са винаги наясно, че един служител е обект на това допълнително удържане. Ако един служител работи на повече от едно работно място, доходите му както от работодателя А, така и от работодателя Б могат да попаднат под прага поотделно, но данъкоплатецът ще стане данъчно задължено, когато приходите му се съберат заедно.

Всеки недостиг, който не е покрит от удръжки, трябва да бъде изплатен от физическото лице по време на данъчното облагане. Работодателите могат да бъдат обект на наказания и лихви за неспазване на допълнителния данък Medicare, дори ако това се дължи на разбираеми обстоятелства.

Неначисленият приход Medicare принос данък

Данък за вноските на Medicare от 3,8% се отнася и за "нереализирания доход", който се получава от инвестициите, а не от труда, като лихви или дивиденти.

Този данък се нарича "Нетен инвестиционен данък върху доходите". Процентът от 3,8% се отнася за по-малката част от нетния Ви инвестиционен доход или за Вашия променен коригиран брутен доход над прагова стойност. Към 2018 г. праговите стойности са:

Нетни инвестиционни прагове

Състояние на подаване

Модифициран коригиран брутен доход

Женен Жалба за съвместно или квалифицираща вдовица

$ 250 000

Един или ръководител на домакинството

$ 200 000

Женен Жалба отделно

$ 125 000

За повечето данъкоплатци вашият модифициран коригиран брутен доход или MAGI е същият като вашият AGI, но ако не сте сигурни, консултирайте се с данъчен специалист.

Всичко казано, бихте могли да влезете в плащането на повече от малък процент от Medicare, ако сте висок инвеститор с приходи от инвестиции.